مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 09:252020-11-15ورزشي

صعود مقتدرانه نماینده قم به مرحله نهایی لیگ فوتبال کارگری


فوتبالیست های نوا بهداشت قم با کسب دو پیروزی و یک تساوی به مرحله نهایی سومین دوره مسابقات فوتبال لیگ وطن زرین صعود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال نوا بهداشت قم که از کارگران شرکت نوا بهداشت شهرک صنعتی شکوهیه قم تشکیل شده، بعد از چندین جلسه تمرین و انجام باز ی تدارکاتی در گروه دوم مسابقات فوتبال کارگری گروه صنعتی وطن زرین کشور به میدان رفت.

این تیم با هدایت محمدحسن نجفی مدیرعامل نوا بهداشت ابتدا از بین کارگران این شرکت تست گیری کرد و سپس ترکیب مورد نظر خود را برای حضور در سومین دوره لیگ فوتبال گروه صنعتی وطن زرین مشخص کرد تا با تیم های حاضر در گروه دوم مقدماتی به رقابت بپردازد.

ماینده فوتبال قم در این گروه با تیم های مدیران، کیلا و PMLM هم گروه است و برای صعود به مرحله نهایی این دوره در سه مسابقه به مصاف حریفان رفت که سرانجام با کسب دو پیروزی و یک تساوی تنها به دلیل تفاضل گل به عنوان تیم دوم مجوز راهیابی به جمع چهار تیم برتر را کسب کرد.

  شروع موفق نوابهداشت با برتری در روز نخست مقابل کیلا نوا بهداشت قم در این گروه ابتدا به مصاف تیم کیلا رفت و در حالی که نیمه نخست را با نتیجه یک بر صفر به حریف واگذار کرده بود، در نیمه دوم با گل های ابوالفضل برجی و حسین قدیمی باخت را به پیروزی تبدیل کرد و با اقتدار گام نخست مرحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود مقتدرانه نماینده قم به مرحله نهایی لیگ فوتبال کارگری

صعود مقتدرانه نماینده قم به مرحله نهایی لیگ فوتبال کارگری