مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 09:552020-11-15سياسي

لایحه رتبه بندی فرهنگیان با قید فوریت در دستور کمیسیون اجتماعی دولت قرار دارد


وزیر آموزش وپرورش در حاشیه برنامه گفتگوی هفته و در جمع خبرنگاران گفت: لایحه رتبه بندی با قید فوریت در دستور کمیسیون اجتماعی دولت قرار دارد تا پس از تصویب به مجلس ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حاجی میرزایی در حاشیه برنامه گفتگوی هفته در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور بیش از 700 نفر از مدیران آموزش وپرورش در برنامه گفتگوی هفته اظهار کرد: معتقدیم مسائل زمانی حل وفصل می شود که اجماعی مشترکی از آن حاصل شود بنابراین در این برنامه که هر هفته برگزار می شود با حضور مسئولین مربوطه راجع به موضوعات مختلف بحث می شود.

وی بر تعاملات بیشتر با دستگاه های مختلف تأکید و عنوان کرد: امسال برای آموزش و پرورش سال بسیار دشواری بود و معلمان مسئولیت بسیار سنگینی را بر عهده دارند بنابراین مسیر تازه ای را معلمان می پیمایند که فراز و نشیب زیادی دارند من از تلاش های همه همکاران تشکر می کنم و به آن ها اطمینان می دهم که برای ایجاد موقعیت مناسب تری برای آن ها تلاش می کنیم.

حاجی میرزایی از تهیه و ارسال پیش نویس لایحه رتبه بندی به دولت خبر داد و تصریح کرد: این لایحه با قید فوریت در دستور کار کمیسیون اجتماعی دولت قرار دارد بنابراین پس از طی مراحل تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه رتبه بندی فرهنگیان با قید فوریت در دستور کمیسیون اجتماعی دولت قرار دارد

لایحه رتبه بندی فرهنگیان با قید فوریت در دستور کمیسیون اجتماعی دولت قرار دارد