مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-15سياسي

هواپیمای کوچک در کشور تولید می شود


به اندازه هواپیمای مسافری، هواپیمای شخصی داریم و شرکت های دانش بنیان داخلی این هواپیماها را می سازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی در حاشیه مراسم گرامیداشت ایمنی راه ها با بیان اینکه امسال نقشه راه ایمنی راه های کشور تصویب شد و در این نقشه تمامی سازمان های مسئول در حمل و نقل و ایمنی حضور دارند، گفت: پشتیبانی از این نقشه ایمنی راه تکلیف تمامی دستگاه های مسئول است و برنامه های اجرایی را در این زمینه شاهد هستیم.

وی توضیح داد: ما همواره شاهد ارتقای روزمره ایمنی و حمل و نقل هستیم و این موضوع در بخش درون شهری و برون شهری هم اجرا می شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در بسیاری از نقاط دنیا جنرال اویشین (هوانوردی عمومی) خصوصی است، گفت: در حال حاضر در کشور ما در فرودگاه لار سرمایه گذار آمده و سرمایه گذاری کرده است و پروازهای برد کوتاه و ایرتاکسی راه اندازی شده است.

وی افزود: ما شرکت های دانش بنیان داخلی زیادی داریم که هواپیماهای دو نفره و چهار نفره می سازند و کسانی هم هستند که این هواپیماها را در اختیار دارند، شرکت های دانش بنیان بر اساس ضوابطی این هواپیماها را طراحی و تولید کردند و ما هم برای گسترش آن منعی نداریم و جایی که سازمان هواپیمایی کشوری اجازه می دهد و تزاحمی با پروازهای دیگر نداشته باشیم مشکلی درباره ایرتاکسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیمای کوچک در کشور تولید می شود

هواپیمای کوچک در کشور تولید می شود