مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 13:352020-11-15پزشكي

سالانه 2500 گلستانی بر اثر بیماری قلبی و عروقی فوت می کنند


جانشین دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در گلستان سالانه حدود 500 مرگ ناشی از تصادفات، هزار و 500 مرگ ناشی از سرطان و دو هزار و 500 مرگ ناشی از بیماری قلبی و عروقی و مغزی اتفاق می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازیک مسأله اجتماعی، اقتصادی و امنیتی در کشور بوده و اگر تنها به قلمرو سلامت آن نگاه شود در حق جامعه جفا شده است.

وی افزود: باید به اعتماد عمومی جامعه توجه کرده و مولفه های اثرگذار در مثبت اندیشی داشته باشیم تا سرمایه های اجتماعی ما آسیب نبینند.

کبیر بیان کرد: تلاش کنیم حساسیت مردم را نسبت به رعایت پروتکل ها بالا برده ولی هراس در آن ها ایجاد نکنیم.

وی تصریح کرد: ساده انگاری و ساده پنداری مشکل جامعه ما بوده و این امر سبب می شود که در زمینه پیشگیری و یا مداخلات درمانی دچار مشکل شویم.

جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: جهل مدیران اجرایی نسبت به برخی از برنامه ها در جامعه وجود دارد و مدیریت سنتی نمی تواند نقش ایفا کند.

کبیر افزود: در گلستان سالانه حدود 500 مرگ ناشی از تصادفات اتفاق می افتد و هزار و 500 مرگ ناشی از سرطان و دو هزار و 500 مرگ بیماران قلبی و عروقی و مغزی داریم و هم اکنون کرونا به این امر اضافه شده و پیک می زند نیازمند هستیم که پیش هشدار لازم را به مسئولان و برنامه ریزان دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 2500 گلستانی بر اثر بیماری قلبی و عروقی فوت می کنند

سالانه 2500 گلستانی بر اثر بیماری قلبی و عروقی فوت می کنند