مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 07:052020-11-16سياسي

روایت آدم های باکلاس کتابخوان


سالهاست صدای ورق های کتاب کمتر شنیده و بوی آن کمتر استشمام می شود و حالا هم که سر و کله کرونا پیدا شده و گرانی بیداد کرده، بهانه کتاب نخواندن بیشتر شده است؛ - از ناشرانی که از گرانی کاغذ می نالند تا کتاب فروشهایی که از کاهش شدید خرید کتاب در ایام کرونا گلایه می کنند.

جدا از همه چالشهای کتابخوانی در ایران کرونازده اما هستند ایرانی هایی که در این روزهای قرنطینه با کتاب خوانی صفا می کنند و حالشان را خوب مثل مریم که شخصیت، منش و رفتار درست شهروندی را با کتابخوانی ساخته، با شناخت مسائل مختلف به جنگ مشکلات زندگی اش رفته است و با آموخته هایش به دنبال کمک به دیگران برای رسیدن به جامعه آرمانی است.

مردمی که مطالعه می کنند، هرگز برده نمی شوند از آنتونیو لوبوآنتونس الهام گرفته که می گوید مردمی که مطالعه می کنند، هرگز برده نمی شوند چرا که فرهنگ برآمده از کتابخوانی، هراس انگیز و وحشتناک ترین چیز برای دیکتاتورهاست.

ذهن مریم باز است و همین باعث پیشرفتش در زندگی شده است و معتقد است همه آن را مدیون کتابخوانی است.

این شهروند کتابخوان اردبیلی به ایسنا گفته با هر بار کتاب خواندن علاوه بر ایجاد سرگرمی در او، ذهنش را نسبت به موضوعات مختلف باز کرده و وقتی از کتابی مطلب جدیدی یاد می گیرد به حدی خوشحال می شود که حس می کند شخصیت وجودی اش رفته رفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت آدم های باکلاس کتابخوان

روایت آدم های باکلاس کتابخوان