مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-16سياسي

برگ های پاییزی پارک های بزرگ کرج جمع آوری نمی شود


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: شهرداری کرج چند سالی می شود برگ های پاییزی را از سطح پارک های پرتردد و بزرگ شهر جمع آوری نمی کند و این امر با استقبال شهروندان همراه شده است.

- ایسنا/البرز رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: شهرداری کرج چند سالی می شود برگ های پاییزی را از سطح پارک های پرتردد و بزرگ شهر جمع آوری نمی کند و این امر با استقبال شهروندان همراه شده است.

پیمان بضاعتی پور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قدم زدن میان برگ های پاییزی و شنیدن صدای خش خش آنها تجربه ناب و خاطره سازی است.

وی با بیان اینکه اغلب ما خاطرات خوبی از قدم زدن در پارک های هزار رنگ پاییزی داریم، ادامه داد: دیدن برگ های رنگارنگ پاییزی و قدم زدن در میان آنها آرامش روانی خاصی به همراه دارد و احساس شادی را در دل ها زنده می کند.

این مسئول توضیح داد: شهرداری کرج چند سالی می شود برگ های پاییزی را از سطح پارک های پرتردد و بزرگ شهر جمع آوری نمی کند و این امر با استقبال شهروندان همراه شده است.

بضاعتی پور گفت: این کار علاوه بر حفظ زیبایی بصری پارک ها باعث تامین بخشی از مواد مغذی مورد نیاز درختان می شود چون این برگ ها به مرور زمان به کود تبدیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگ های پاییزی پارک های بزرگ کرج جمع آوری نمی شود

برگ های پاییزی پارک های بزرگ کرج جمع آوری نمی شود