مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 09:402020-11-16اقتصادي

صادرات کلر دوستدار محیط زیست به 15 کشور


یکی از شرکت های دانش بنیان تولید کلر و سود سوزآور عاری از ناخالصی جیوه و دوستدار محیط زیست را در دستور کار خود قرار داده و در حال حاضر این محصول به 15 کشور صادر می شود.

- یکی از شرکت های دانش بنیان تولید کلر و سود سوزآور عاری از ناخالصی جیوه و دوستدار محیط زیست را در دستور کار خود قرار داده و در حال حاضر این محصول به 15 کشور صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل باباپور، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این شرکت توسط وزارت نیرو برای تامین کلر شرکت های آب و فاضلاب در تبریز ایجاد شده است، گفت: این شرکت یکی از مجموعه های پیشرو در صنعت کلرآلکالی با رویکرد سبز در منطقه محسوب می شود و محصولاتی در صنایع مختلف آب و فاضلاب، شوینده و بهداشتی، نیروگاه ها، دارویی و غذایی، پتروشیمی، پالایشگاه نفت و گاز، رنگ سازی، کاغذسازی و نساجی عرضه کردیم.

وی کلر را به عنوان عامل گندزدا دارای کاربرد در صنعت آب و فاضلاب، سفیدکننده در صنعت نساجی، عامل اکسیداسیون در واکنش های شیمیایی و در فرآیند تولید بیش از 30 هزار ماده شیمیایی دانست و اظهار کرد: کلر به شکل نمک های کلرید در طبیعت و بدن انسان وجود دارد.

کلر در دما و فشار عادی گازی زرد رنگ و متمایل به سبز و دارای بوی سوزش آور و تحریک کننده و از نظر شیمیایی نیز بسیار فعال است و در طبیعت بصورت ترکیب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات کلر دوستدار محیط زیست به 15 کشور

صادرات کلر دوستدار محیط زیست به 15 کشور