مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 11:102020-11-16سياسي

هشدار در خصوص خطر شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان


معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رشت با هشدار در خصوص خطر شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری لازم است آموزش و آگاه سازی عموم مردم در دستور کار دستگاه های ذیربط قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، فریبرز سعیدی کیا در جلسه شورای بهداشت شهرستان رشت با اشاره به خطر شیوع آنفلوآنزای حاد پرندگان در سطح استان و شهرستان، گفت: با توجه به اینکه استان گیلان در کریدور مهاجرت پرندگان مهاجر قرار دارد و از سوی دیگر به عنوان یکی از قطب‌های طیور صنعتی در کشور مطرح است باید با جدیت در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری مشترک انسان و پرندگان، برنامه ریزی کرد.

وی با تاکید بر لزوم آموزش جوامع محلی و عموم شهروندان در خصوص این بیماری، اظهار داشت: در همین راستا آموزش دانش آموزان از طریق اداره آموزش و پرورش، آموزش جوامع روستایی پرورش دهنده طیور بومی از طریق جهاد، آموزش مشاغل مرتبط مانند کشتارگاه ها و آموزش محیط بانان از طریق محیط زیست، باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار رشت با اشاره به افزایش میزان شیوع کرونا در سطح شهرستان رشت، هشدار داد: در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در خصوص کرونا و سایر بیماری های واگیردار مانند آنفلوآنزای حاد پرندگان، به طور جدی، خطر سلامت عموم مردم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار در خصوص خطر شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان

هشدار در خصوص خطر شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان