مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 12:002020-11-16اجتماعي

کاهش 42 درصدی تلفات جاده ای در استان سمنان


رییس شورای هماهنگی ترافیک استان و معاون عمرانی استاندار سمنان از کاهش 42 درصدی تلفات جاده ای این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس شورای هماهنگی ترافیک استان و معاون عمرانی استاندار سمنان از کاهش 42 درصدی تلفات جاده ای این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

منوچهر فخری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان 26 آبان در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان اظهار کرد: تعداد تصادفات در این استان نیز امسال تا یک چهارم کاهش یافته است.

وی با اشاره به لزوم بسترسازی برای ارتقاء نشاط اجتماعی گفت: دست یابی به شاخص های مطلوب و در تراز شهری سالم، در گرو تامین سلامت برای شهروندان و ساکنین آن شهر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه شهرداری های استان همواره در اهداف خود توجه به امر ورزش و سلامت شهروندان را در دستور کار دارند، اظهار کرد: زمانی که شهروندان یک شهر، صحیح، سالم و سلامت باشند، قطعا شاخص های نشاط اجتماعی در شهر نیز ارتقاء یافته و در سطح کلی تر به شهری سالم دست می یابیم.

وی بر ورود جدی تر شهرداران استان به مقوله ارتقاء نشاط اجتماعی در شهر و شاخص سلامت شهروندان تاکید کرد و افزود: شهرداران یکی از عناصر اصلی و تاثیرگذار در بحث رسیدن به شهری سالم با شهروندانی سالم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 42 درصدی تلفات جاده ای در استان سمنان

کاهش 42 درصدی تلفات جاده ای در استان سمنان