مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 12:102020-11-16سياسي

آغاز نخستین همایش جامعه شناسی و جمعیت ایران و روسیه


نخستین همایش جامعه شناسی و جمعیت ایران و روسیه با حضور جمعی از مقامات ، اندیشمندان و شخصیت های علمی و سیاسی ایران و روسیه از امروز و به مدت دو روز کار خود را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، این همایش به ابتکار آکادمی علوم روسیه و سفارت کشورمان در مسکو برگزار می شود و بیش از 100 نفر از اندیشمندان و کارشناسان علمی و اجتماعی دو کشور طی سه روز ، به صورت حضوری و آنلاین ، راههای تقویت همکاری در عرصه جامعه شناسی به منظور مقابله با چالش های اجتماعی و جمعیتی را بررسی می کنند.

همزمان با برگزاری این همایش ، اطلس توسعه اجتماعی و جمعیتی ایران و روسیه به زبانهای روسی و انگلیسی رونمایی می شود.

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه ، سیدمحمد کاظم سجادپور ، رییس مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امورخارجه ، ، مهدی سنایی مشاور عالی وزیر امور خارجه و مدیر موسسه مطالعات ایران و اورآسیا (ایراس) ، نهال نفیسی مدیر کمیته روابط و همکاری­ های علمی بین المللی انجمن جامعه شناسی ایران ، و جلال عباسی استاد دانشگاه تهران سخنرانان روز نخست این همایش بودند.

آندری فورسنکو دستیار رییس جمهور روسیه ، آلکساندر سرگیی یووا رییس آکادمی علوم روسیه و آندره اسمیرنوف فیلسوف برجسته و رییس انستیتو فلسفه روسیه به نمایندگی از روسیه در نشست روز نخست ، دیدگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نخستین همایش جامعه شناسی و جمعیت ایران و روسیه

آغاز نخستین همایش جامعه شناسی و جمعیت ایران و روسیه