مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 12:152020-11-16اقتصادي

ایجاد 4000 فرصت شغلی با اجرای پروژه های جهش تولید در گیلان


استاندار گیلان با اشاره به پیش بینی ایجاد بالغ بر 4000 شغل با اجرای 92 پروژه جهش تولید استان، گفت: تاکید کرده ام برای پویایی هرچه بیشتر از جوانان علاقمند به فعالیت در این مجموعه ها بهره گرفته شود.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان با اشاره به پیش بینی ایجاد بالغ بر 4000 شغل با اجرای 92 پروژه جهش تولید استان، گفت: تاکید کرده ام برای پویایی هرچه بیشتر از جوانان علاقمند به فعالیت در این مجموعه ها بهره گرفته شود.

ارسلان زارع ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند اجرای دو پروژه جهش تولید در روستای ضیابر شهرستان صومعه سرا و سیاه اسطلخ شهرستان رشت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست های راهبردی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب و برنامه های دولت تدبیر و امید برای تحقق شعار جهش تولید، اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

وی با اشاره به تعریف 92 پروژه جهش تولید در گیلان، افزود: از این میزان، عملیات اجرایی 68 پروژه آغاز شده و با اقدامات حمایتی صورت گرفته از سوی دولت و معرفی به بانک ها برای دریافت تسهیلات، شاهد روند مثبتی در این ارتباط هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه برخی از واحدهای جهش تولید در راستای تامین مواد اولیه مورد نیاز شرکت های دیگر فعالیت دارند، گفت: برای اجرایی شدن پروژه های جهش تولید گیلان، 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 4000 فرصت شغلی با اجرای پروژه های جهش تولید در گیلان

ایجاد 4000 فرصت شغلی با اجرای پروژه های جهش تولید در گیلان