مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 15:102020-11-16حوادث

درگیری بر سر پارک خودرو/ انتقال 3 مأمور انتظامی به بیمارستان/ دستگیری 3 نفر


فرمانده انتظامی لنگرود گیلان گفت: سه نفر که بر سر پارک خودرو در یک مجلس عروسی در بخش اطاقور شهرستان لنگرود با یکدیگر درگیر شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ مجید نیکویی با بیان اینکه مأموران پس از حضور در محل اعلامی، سعی کردند تا طرفین درگیری را به آرامش دعوت کنند، افزود: متهمان که حالت عادی نداشتند بدون توجه به توصیه‌های پلیس، به سمت مأموران حمله ور شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی هم با رعایت موارد امنیتی و قانون به کارگیری سلاح، پس از شلیک دو تیر هوایی، مجبور به تیراندازی به سمت متهمان شدند.

سرهنگ نیکویی با اعلام اینکه در این حادثه مهاجمان 33، 35 و 36 ساله از ناحیه پا مجروح و به بیمارستان لنگرود منتقل شدند، گفت: حال عمومی مجروحان بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

فرمانده انتظامی لنگرود افزود: در این درگیری سه نفر از مأموران انتظامی هم از ناحیه قفسه سینه، دست و کمر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ نیکویی در ادامه گفت: با اعلام اینکه شش نفر از متهمان دیگر این پرونده نیز پس از فرار از صحنه جرم با همکاری مأموران پلیس امنیت عمومی استان در مخفیگاه خود در شهرستان‌های لنگرود و لاهیجان شناسایی و دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری بر سر پارک خودرو/ انتقال 3 مأمور انتظامی به بیمارستان/ دستگیری 3 نفر

درگیری بر سر پارک خودرو/ انتقال 3 مأمور انتظامی به بیمارستان/ دستگیری 3 نفر