مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 15:152020-11-16حوادث

کشف بیش از 18 هزار ماسک قاچاق در «شیروان»


فرمانده انتظامی شیروان از کشف 18 هزار و 500 عدد ماسک قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی لوازم بهداشتی کشف شده برابر نظر کارشناسان 242 میلیون و 500 هزار ریال برآورد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس مسعود وحیدی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع ماسک سه لایه در سطح شهرستان شیروان بلافاصله بررسی ابعاد این موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شیروان با اشاره به اینکه مأموران بعد از بررسی موضوع موفق شدند فرد موردنظر را شناسایی کنند، افزود: مأموران نامبرده را که با استفاده از یک دستگاه خودروی پراید در حال توزیع اقلام بهداشتی خارج از شبکه توزیع بود، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بابیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم 18 هزار و 500 عدد ماسک سه لایه، 5 عدد ژل ضدعفونی و 3 عدد مایع ضدعفونی کننده خارج از شبکه توزیع، کشف شد، تصریح کرد: ارزش ریالی لوازم بهداشتی کشف شده برابر نظر کارشناسان 242 میلیون و 500 هزار ریال برآورد شده که اقلام مکشوفه پس از تشکیل پرونده به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 18 هزار ماسک قاچاق در «شیروان»

کشف بیش از 18 هزار ماسک قاچاق در «شیروان»