مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 18:452020-11-16سياسي

معرفی سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری بوشهر


بحث معیشتی پرسنل اعم از کارگران و کارمندان و همه کسانی که در این عرصه زحمت می کشند از اولویت های اصلی ما است.

- ایسنا/بوشهر شهردار بوشهر گفت: بحث معیشتی پرسنل اعم از کارگران و کارمندان و همه کسانی که در این عرصه زحمت می کشند از اولویت های اصلی ما است.

حسین صالحیان در آیین معارفه سرپرست سازمان حمل و نقل ضمن تشکر از زحمات مدیران قبلی این سازمان را متشکل از سازمانهای اتوبوسرانی، تاکسیرانی، ترمینال برون شهری، حمل بار و قایقرانی دانسته که دارای یک مسئولیت سنگین بوده و در کالبد شهری بسیار تاثیرگذار و عملکرد آن حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد این سازمان تنها شامل حمل و نقل و جابجایی مسافر نبوده بلکه تاثیرات آن در زیباشناسی، مبلمان شهری و کالبد شهر دارای اهمیت است عنوان کرد: دانش و صنعت حمل و نقل می تواند در مقوله فرهنگ سازی و زیباسازی شهر تاثیر به سزایی داشته باشد.

شهردار بوشهر در ادامه بحث معیشتی پرسنل اعم از کارگران و کارمندان و همه کسانی که در این عرصه زحمت می کشند را از اولویت های اصلی دانسته و عنوان کرد از ظرفیت ها و توانمندی های همه همکاران بایست استفاده شود.

این مسئول با بیان اینکه بوشهری ها مردمان مهربانی هستند، افزود: خدماتی که به این مردم ارائه می شود باید در شأن و جایگاه این عزیزان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری بوشهر

معرفی سرپرست سازمان حمل و نقل شهرداری بوشهر