مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 19:352020-11-16فناوري

ظرفیت پهنای باند روستای بیساران 50 برابر ارتقا یافت


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه توسعه زیرساخت های دیتا و دسترسی به اینترنت در نقاط روستایی از اهداف مخابرات منطقه است، گفت: ظرفیت پهنای باند اینترنت در روستای بیساران از توابع شهرستان سروآباد 50 برابر ارتقا و توسعه داده شده است.

- ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه توسعه زیرساخت های دیتا و دسترسی به اینترنت در نقاط روستایی از اهداف مخابرات منطقه است، گفت: ظرفیت پهنای باند اینترنت در روستای بیساران از توابع شهرستان سروآباد 50 برابر ارتقا و توسعه داده شده است.

آزاد حکمت در گفت وگو با ایسنا، ضمن تاکید بر این مهم که ارائه خدمات و محصولات مخابراتی در سطح استان به منظور تحقق عدالت اجتماعی و بهره مندی مشتریان از سرویس های مخابرات باید یکسان باشد اظهار کرد: به همین منظور و ضرورت تامین نیازهای ارتباطی و مخابراتی روستانشینان ، با نصب و راه اندازی تجهیزات لازم در روستای بیساران، ظرفیت پهنای باند اینترنت در روستای بیساران افزایش یافته است.

وی خاطر نشان ساخت: روستای بیساران یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین روستاهای استان کردستان است که پهنای باند اینترنت در این روستا قبل از انجام پروژه یادشده 25 مگابایت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پهنای باند روستای بیساران 50 برابر ارتقا یافت

ظرفیت پهنای باند روستای بیساران 50 برابر ارتقا یافت