مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 04:552020-11-17اقتصادي

مشکلات اقتصادی کشور ناشی از کسری بودجه است


اگر ما مشکلاتمان را در داخل حل نکنیم ممکن است نتایج انتخابات آمریکا در کوتاه مدت اثراتی روی بازارهای مختلف بگذارد ولی یقینا مجدد به وضعیت قبلی باز می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مسعود خوانساری در هفدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با اشاره به بحث بودجه سالانه کشور گفت: در این ایام دولت موظف که بودجه سالانه را به مجلس ارائه کند لذا خواهش ما از دولت این است که امسال حداقل با توجه به مشکلاتی که در سال های گذشته در این رابطه داشته ایم بودجه متوازنی ارائه دهد و درآمد و هزینه حتما در آن دیده شد زیرا ام الامصائبی که اقتصاد کشور ما با آن روبرو است بحث بودجه است.

رییس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه بحث بودجه هر سال با کسری مواجه است اظهار داشت: این کسری باعث می شود که اقتصاد کشور تورم های بالایی داشته باشد و بطور متوسط در 40 سال گذشته تورم 20 تا 22 درصدی را هر سال داشته ایم و همین مسائل باعث کاهش ارز پول و فشار بر معیشت مردم بخصوص طبقات محرم شده است و در نتیجه قدرت خرید این اقشار سال به سال بر اثر تورم کمتر شده و حجم نقدینگی نیز سال به سال اضافه شده است.

وی افزود: در مجموع مشکلات اقتصادی که گریبانگر اقتصاد کشور است ناشی از کسری بودجه است که هر سال با آن مواجه هستیم بنابراین انتظار داریم از آنجا که بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات اقتصادی کشور ناشی از کسری بودجه است

مشکلات اقتصادی کشور ناشی از کسری بودجه است