مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 05:402020-11-17اجتماعي

سنجش 1100 دانش آموز عشایری خوزستان، تاکنون


سرپرست آموزش و پرورش عشایری خوزستان با اشاره به سنجش سلامت هزار و 100 دانش آموز عشایری تاکنون، گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم که تا آذرماه بتوانیم 600 دانش آموز باقی مانده را نیز سنجش کنیم.

- ایسنا/خوزستان سرپرست آموزش و پرورش عشایری خوزستان با اشاره به سنجش سلامت هزار و 100 دانش آموز عشایری تاکنون، گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم که تا آذرماه بتوانیم 600 دانش آموز باقی مانده را نیز سنجش کنیم.

رضا فرامرزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت سنجش دانش آموزان عشایری استان، اظهار کرد: با تعامل خوبی که میان اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان وجود دارد، اکنون سه پایگاه سیار برای سنجش سلامت دانش آموزان و نوآموزان در شهرستان های مختلف راه اندازی کرده ایم و در حال فعالیت هستند.

وی افزود: مجموعا حدود هزار و 700 دانش آموز پایه اول داریم که از این تعداد پیش و پس از ورود به پایه اول ابتدایی، تاکنون هزار و 100 دانش آموز سنجش شدند.

سرپرست آموزش و پرورش عشایری خوزستان بیان کرد: دانش آموزان باقی مانده نیز به دلیل شرایط موجود و محدودیت ها هنوز سنجش نشده اند و شیوع کرونا باعث شده که نتوانیم مانند سال های گذشته صد درصد دانش آموزان را سنجش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش 1100 دانش آموز عشایری خوزستان، تاکنون

سنجش 1100 دانش آموز عشایری خوزستان، تاکنون