مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-17اقتصادي

دنیته، طراح و تولید کننده تجهیزات مدرن اداری است


ما با توجه به نیازهای محیط کار امروز،مبلمان اداری را برای فضای کار، طراحی و تولید می کنیم، ما راه حل های مختلف و پویا را برای هر شرکت ارائه می دهیم و تلاش می کنیم که این راه حل در نهایت به بهبود عملکرد محیط و افراد منجر می شود .

- محیط‌ های اداری چه در مقیاس کوچک و چه در مقیاس های بزرگ، نسبت به گذشته، کوچکتر، کم‌نور‌تر و گران‌تر شده است و همین موضوع باعث شده تا استفاده از دیوارهای ثابت هر روز کمتر شود.

طراحی پلان باز یا open office هم هر روز بیشتر از قبل مورد استقبال قرار گرفته و این دلیل هم باعث استفاده هرچه بیشتر از پارتیشن اداری در شرکت ها است و پارتیشن اداری شیشه ای آخرین نوع از محصول در سرتاسر دنیا است.

تنوع محصول پارتیشن اداری تولید شده در شرکت مبلمان اداری دنیته به دو نوع پارتیشن شیشه ای و جداکننده های سبک تقسیم می شود.

ضمن اینکه پارتیشن ها به دو دسته دو جداره و تک جدا تقسیم می شوند که هرکدام کاربردهای خود را دارند.

پارتیشن اداری دوجداره از لحاظ ایستایی و مقاوت نسبت به پارتیشن تک جداره برتری دارد و از دیگر مزایای پارتیشن دوجداره، طول عمر بیشتر آن است.

پارتیشن دو جداره عایق بسیار خوبی برای سرو صدا است، اگر زیبایی محیط اداری برایتان مهم است، پارتیشن‌های اداری دو جداره بهترین گزینه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیته، طراح و تولید کننده تجهیزات مدرن اداری است

دنیته، طراح و تولید کننده تجهیزات مدرن اداری است