مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-17سياسي

طرح یاس یاران توسط هلال احمر و کمیته امداد در زنجان اجرا می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از اجرای طرح یاس یاران آسیب ستیز« خبرداد و گفت: این طرح بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) در این استان با هدف پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خود امدادی و دگر امدادی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شهرام میرزایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی یکی از اصلی ترین اولویت های فعالیت های عام المنفعه و بشردوستانه جمعیت هلال احمر محسوب می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: جمعیت هلال احمر با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) طرح یاس(یاران آسیب ستیز) را طراحی کرده که در آن نیروی انسانی، مدجویان کمیته امداد هستند که به عنوان مسؤولان و رابطان خانه های هلال در حاشیه شهرها، سازماندهی و آموزش در حوزه ترویج آموزش های همگانی، امدادی، اجرای طرح پیشگیرانه آسیب های اجتماعی و تشکیل تیم های مورد نیاز در زمان وقوع حوادث بکارگیری می شوند.

وی گفت: با بهره گیری از ظرفیت های مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) می توانیم بخش قابل ملاحظه ای از اثرات مخرب حاشیه نشینی و سایر آسیب های اجتماعی را به مرور حل و مرتفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح یاس یاران توسط هلال احمر و کمیته امداد در زنجان اجرا می شود

طرح یاس یاران توسط هلال احمر و کمیته امداد در زنجان اجرا می شود