مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-17اقتصادي

طرح فروش پاییزه کتاب را در فصول دیگر سال هم می توانیم اجرا کنیم


رییس سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری مشهد گفت: رویکرد شهرداری و شورای شهر مشهد حمایت از ترویج کتاب و کتابخوانی و صنعت نشر در مشهد است.

- طرح "فروش پاییزه کتاب" را در فصول دیگر سال هم می توانیم اجرا کنیم ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری مشهد گفت: رویکرد شهرداری و شورای شهر مشهد حمایت از ترویج کتاب و کتابخوانی و صنعت نشر در مشهد است.

دکتر محمدمحسن مصحفی، شب گذشته 26 آبان طی بازدید از فروشگاه و نمایشگاه دائمی کتاب شماره یک جهاددانشگاهی همزمان با اجرای طرح فروش پاییزه کتاب، با بیان این مطلب افزود: همه نگاه ها در شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد این است که فرهنگ کتابخوانی در این شهر رونق بگیرد، طرح فروش پاییزه کتاب از طرح های جدید است و ما آمادگی داریم این طرح را در فصول دیگر سال در قالب طرح های بهاره، تابستانه و زمستانه نیز اجرا نماییم.

معاون شهردار مشهد ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد این آمادگی را دارند در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، حمایت های بیشتری را از فعالان صنعت نشر انجام دهند.

مصحفی تصریح کرد: طرح فروش پاییزه کتاب، جزء کارهای فرهنگی خوبی است که در سطح شهر اجرا می شود؛ چراکه در این طرح ها مخاطبان بدون واسطه گری، می توانند کالای مصرفی خودشان که همان کتاب است را دریافت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فروش پاییزه کتاب را در فصول دیگر سال هم می توانیم اجرا کنیم

طرح فروش پاییزه کتاب را در فصول دیگر سال هم می توانیم اجرا کنیم