مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 08:452020-11-17اقتصادي

تعمیر و بازسازی 150 منزل مسکونی در محله منبع آب اهواز توسط سپاه


معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: 150 خانه در محله منبع آب با هزینه هفت میلیون تومانی برای هر خانه در حال بازسازی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، احمدرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سپاه حضرت ولیعصر(عج) برای کاهش قیمت ها و نظارت بر بازار با سازمان صمت همکاری می کند.

وی افزود: توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی در هفته بسیج از دیگر اقدامات برای کمک به اقشار کم برخوردار استان است که کمک بسیج اصناف در هفته بسیج هشت هزار واحد تولیدی به کار و تولید مجدد بازگشت.

احمدرضا حاجتی به اقدامات گروه های جهادی در بازسازی منازل آسیب دیده اشاره کرد و افزود: تعمیر و بازسازی 150 منزل در منطقه منبع آب اهواز شامل ایزوگام، استحکام و بازسازی در حال انجام است که برای هر خانه حدود هفت میلیون تومان هزینه می شود، ضمن اینکه به همت گروه های جهادی وسایل و تجهیزات و لوازم خانگی هم تعمیر می شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: 200 منزل در پنج منطقه کم برخواردار اهواز هم با مبلغ هر خانه 15 میلیون نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در هفته بسیج 40 زندانی جرایم غیر عمد آزاد شدند که  تا بهمن ماه این عدد به 110 نفر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر و بازسازی 150 منزل مسکونی در محله منبع آب اهواز توسط سپاه

تعمیر و بازسازی 150 منزل مسکونی در محله منبع آب اهواز توسط سپاه