مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 09:152020-11-17اقتصادي

چرا بانک ها تسهیلات کرونایی ریلی ها را پرداخت نمی کنند؟


تسهیلات بانکی حمل و نقل ریلی همچنان در پیچ و خم سیستم بانکی است اما با توجه به وعده های داده شده امیدواریم هر چه سریعتر این تسهیلات پرداخت شود.

- مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: تسهیلات بانکی حمل و نقل ریلی همچنان در پیچ و خم سیستم بانکی است اما با توجه به وعده های داده شده امیدواریم هر چه سریعتر این تسهیلات پرداخت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود گذشت بیش از پنج ماه از تعیین و تصویب تسهیلات کرونایی برای بخش های مختلف حمل و نقلی که حدود 940 میلیارد تومان سهم حوزه ریلی بود، تاکنون مبلغ بسیار ناچیزی پرداخت شده است و اخیرا محمد رجبی - رییس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته – در این باره گفت: شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری همچنان چشم انتظار بانک عامل (بانک ملت) برای همکاری با این شرکت ها جهت پرداخت تسهیلات کرونایی هستند.

سعید رسولی - مدیرعامل شرکت راه آهن- در این باره به ایسنا گفت: از روز نخست شیوع ویروس کرونا در کنار شرکت های حمل و نقل ریلی همه سعی و تلاش مان را کرده ایم تا حفظ سلامت مردم را در اولویت شماره یک خود قرار دهیم و در این راستا همه پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کرده ایم.

وی افزود: تسهیلاتی را که دولت برای جبران خسارت های وارد شده به این بخش از حمل ونقل در نظر گرفته ماه هاست به بانک های عامل ابلاغ شده است و آن ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بانک ها تسهیلات کرونایی ریلی ها را پرداخت نمی کنند؟

چرا بانک ها تسهیلات کرونایی ریلی ها را پرداخت نمی کنند؟