مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 11:102020-11-17اجتماعي

مدرسه «بازی سازان فردا» افتتاح شد


مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه مدرسه «بازی سازان فردا» گفت: این طرح پس از یک سال تلاش شبانه روزی دو مجموعه بنیاد ملی بازی های رایانه ای و اداره کل فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش افتتاح می شود تا بتوانیم خدمت جدیدی ارائه دهیم.

- مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه مدرسه بازی سازان فردا گفت: این طرح پس از یک سال تلاش شبانه روزی دو مجموعه بنیاد ملی بازی های رایانه ای و اداره کل فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش افتتاح می شود تا بتوانیم خدمت جدیدی ارائه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رمضانی در آیین افتتاحیه مدرسه بازی سازان فردا گفت: آموزش و پرورش با دراختیارداشتن بیشترین نیروی متخصص در حوزه سواد ر سانه ای ظرفیت خوبی است که با همکاران بنیاد ملی بازی های رایانه ای افراد ماهر و آشنا به حوزه دیجیتال شناسایی شده، آموزش ببینند و وارد بازار کار شوند.

وی بیان اینکه بازی های یارانه ای مقوله ای بسیار مهم و جدی است گفت: اگر آموزش و پرورش وارد نشود آسیب های شدید دانش آموزان را تهدید می کند.

رمضانی ادامه داد: این کار بزرگ را با همکاری معاونت های آموزشی و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی شروع می کنیم و باید همه به ما کمک کنند این کار به خوبی شکل بگیرد و پیش برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه «بازی سازان فردا» افتتاح شد

مدرسه «بازی سازان فردا» افتتاح شد