مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 11:202020-11-17اقتصادي

تلاش برای کاهش تلفات و افزایش راندمان نیروگاه ها تا پایان سال


معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از تلاش و برنامه ریزی برای کاهش تلفات و افزایش راندمان نیروگاه ها تا پایان امسال خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از تلاش و برنامه ریزی برای کاهش تلفات و افزایش راندمان نیروگاه ها تا پایان امسال خبر داد.

همایون حائری در آیین بهره برداری از 9 پروژه برق رسانی در آذربایجان شرقی، به بیان اهمیت پروژه های آماده بهره برداری از جمله طرح احداث کابل 132 کیلوولت امامیه- مارالان، روشنایی در بافت مرکزی کلانشهر تبریز و فاز اول پروژه مهم پست 230/132/20 کیلوولت GIS مرکزی این شهر پرداخت.

وی با اشاره به اهمیت بخش صنعت و تولید در شرایط اقتصادی فعلی و تحریم کشورمان، لزوم برق رسانی به شهرک های صنعتی از سوی وزارت نیرو بر اساس قوانین موجود را مورد تاکید قرار داد و بهره برداری از پروژه افزایش ظرفیت پست منطقه صنعتی آخولا را در همین راستا عنوان کرد.

وی، احداث نیروگاه مقیاس کوچک 25 مگاواتی در شهرک صنعتی شهید سلیمی را نیز گام مهمی در راستای سیاست های کلان وزارت نیرو در امر تولید برق از انرژی های تجدیدپذیر و بهره مندی از سرمایه گذاران بخش خصوصی قلمداد کرد.

معاون وزیر نیرو در ادامه در بخش دیگری از سخنانش، با بیان اینکه در قالب ساخت و سازها، امروز شاهد بهره برداری از 9 پروژه در آذربایجان شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای کاهش تلفات و افزایش راندمان نیروگاه ها تا پایان سال

تلاش برای کاهش تلفات و افزایش راندمان نیروگاه ها تا پایان سال