مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 11:402020-11-17سياسي

واکنش کدخدایی به کاندیداتوری احتمالی خاتمی یا احمدی نژاد در انتخابات 1400


سخنگوی شورای نگهبان درباره آخرین وضعیت اصلاح قانون انتخابات، الکترونیکی شدن انتخابات و حضور احتمالی سیدمحمدخاتمی و محموداحمدی نژاد در انتخابات 1400 و .

- .

توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، عباسعلی کدخدایی درباره آخرین وضعیت قانون جدید انتخابات و اینکه اصلاح قانون انتخابات به انتخابات سال آینده می رسد یا خیر؟ گفت: درباره اصلاح قانون انتخابات هنوز نمی توانم اظهار نظر کنم زیرا مصوبه مربوط به آن هنوز در مجلس نهایی نشده است و ظاهراً قرار است از هفته آینده در دستور کار صحن قرار گیرد بنابراین باید فعلا منتظر ماند.

وی افزود: قدم خوبی را مجلس در جهت اصلاح قانون انتخابات برداشته و خود ما هم پیگیر و مدعی آن بودیم که این کار انجام شود ولی اینکه در محتوا چه چیزی در صحن مجلس تصویب شود را باید دید که مشکلات ما را حل می کند یا خیر و این موضوع منوط به این است که نمایندگان و مجلس محترم چه تصمیمی خواهند گرفت اما به طور کلی نمایندگان در جهت اصلاح قانون انتخابات پیش قدم شدند و گام های خوبی برداشته شده و از ما هم نظر خواهی کردند و دوستان ما هم نظرات مشورتی را ارائه کردند و حال اینکه تا چه اندازه از این نظرات مشورتی در مسیر تصویب مصوبه استفاده می شود را باید منتظر بود و و دید که در مجلس چه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کدخدایی به کاندیداتوری احتمالی خاتمی یا احمدی نژاد در انتخابات 1400

واکنش کدخدایی به کاندیداتوری احتمالی خاتمی یا احمدی نژاد در انتخابات 1400