مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 11:452020-11-17سياسي

جهانگیری: به دنبال راهکار هایی برای کمک معیشتی به اقشار آسیب پذیر هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری، معاون اوّل رییس جمهور صبح امروز (سه شنبه 27 آبان) در مراسم افتتاح و بهره برداری از خط تولید کیت تشخیص سریع ویروس کرونا که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) راه اندازی شده است، - معاون اول رییس جمهور گفت:امروز در جلسه ستاد اقتصادی دولت که به ریاست رییس جمهور برگزار شد به دنبال راهکار هایی بودیم تا در این شرایط سخت تحریم و محدودیت ها بتوانیم به اقشار نیازمند کمک های معیشتی انجام دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری، معاون اوّل رییس جمهور صبح امروز (سه شنبه 27 آبان) در مراسم افتتاح و بهره برداری از خط تولید کیت تشخیص سریع ویروس کرونا که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) راه اندازی شده است، گفت: افتتاح این خط کاری بزرگ، علمی و دانش بنیان است که کشور به شدت به آن نیاز دارد و به همه محققان، دانشمندان و فرهیختگانی که در این کار بزرگ مشارکت داشتند تبریک می گویم.

معاون اول رییس جمهور ضمن تبریک به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران گفت: بهره برداری از این طرح در جهت جهش علمی، فناوری و تقویت شرکت های دانش بنیان است.

وی با بیان اینکه ایران در یک شرایط خطیر و حساسی قرار دارد، گفت: همه آحاد ملت ایران متوجه شرایط سخت مواجهه با کرونا قرار دارند و اخبار آن را با حساسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: به دنبال راهکار هایی برای کمک معیشتی به اقشار آسیب پذیر هستیم

جهانگیری: به دنبال راهکار هایی برای کمک معیشتی به اقشار آسیب پذیر هستیم