مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 12:002020-11-17سياسي

شکل گیری قدرت های سیاسی و اقتصادی جدید در قاره آسیا


دبیر همایش بین المللی اتحادیه اقتصادی اوراسیا با بیان اینکه آمریکا دیگر تنها ابر قدرت جهان نیست بلکه یک قدرت در کنار سایر قدرت هاهای نوظهور جهانی است، - ایسنا/گیلان دبیر همایش بین المللی اتحادیه اقتصادی اوراسیا با بیان اینکه آمریکا دیگر تنها ابر قدرت جهان نیست بلکه یک قدرت در کنار سایر قدرت هاهای نوظهور جهانی است، گفت: قدرت های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی جدید در مقایس منطقه ای و قاره ای در قاره آسیا و اقیانوسیه در حال شکل گیری است.

یحیی رحیم صفوی امروز در همایش بین المللی اتحادیه اقتصادی اوراسیا در منطقه آزاد انزلی، اظهار کرد: برای برگزاری این همایش بیش از 10 ماه با همکاری هفت دانشگاه، ساختار علمی و محتوایی را با مشارکت 31 استاد در کمیته های مختلف برنامه ریزی کردیم.

دبیر همایش بین المللی اتحادیه اقتصادی اوراسیا با اشاره به دریافت بیش از 100 مقاله از دانشجویان ایرانی و خارجی در این همایش، افزود: حدود 44 مقاله برگزیده شد که هشت پنل تخصصی برای ارائه تعدادی از این مقالات برنامه ریزی شده است.

صفوی ضمن قدردانی از حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان ملی و استانی، گفت: ساختار قدرت در نظام بین المللی در دوره گذار و انتقال قرار گرفته است، اکنون در نیمه دوم قرن 21 ساختار قدرت آرام آرام به سمت نظم جدیدی در حرکت است که مولد ساختار دو بخشی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری قدرت های سیاسی و اقتصادی جدید در قاره آسیا

شکل گیری قدرت های سیاسی و اقتصادی جدید در قاره آسیا