موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 13:052020-11-17بين الملل

کره شمالی خواستار عذرخواهی ژاپن شد


همزمان با صد و پانزدهمین سالروز امضای پیمانی که منجر به پایان حکومت استعماری ژاپن بین سال های 1910 تا 1945 میلادی بر شبه جزیره کره شد، روزنامه رسمی کره شمالی امروز (سه شنبه) از توکیو خواست تا به خاطر قساوت های دوران استعمارش عذرخواهی کند و به قربانیان غرامت بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری یونهاپ، این پیمان که 17 نوامبر سال 1905 میلادی امضا شد، سلسله چوسان (1910-1392) را از حکومت دیپلماتیک خود محروم کرد و این کشور را به یک کشور تحت الحمایت ژاپن امپراتوری تبدیل کرد.

ژاپن به خاطر قساوت‌های مختلفش در این دوران از جمله کار اجباری و بردگی جنسی در خط مقدم جبهه‌های جنگ مورد انتقاد قرار گرفته است.

روزنامه رودونگ سینمون ، روزنامه رسمی حزب حاکم کره شمالی گفت: ژاپن امپراتوری از همه راه‌های ممکن برای نابودی کامل مردم کره در گذشته استفاده کرد.

ژاپن حدود 8.

4 میلیون کره‌ای را مجبور به شرکت در جنگ تهاجمی خود کرد و از آنها به عنوان گوشت دم تیر استفاده کرد و آنها را با کار همچون بردگی قربانی کرد.

این روزنامه افزود: ژاپن دشمن قسم‌خورده ظالم ماست که نه تنها همچون یک گانگستر کشور ما را اشغال و آن را استعمار کرد بلکه تلاش کرد تا مردم کره را به کلی نابود و منقرض کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی خواستار عذرخواهی ژاپن شد

کره شمالی خواستار عذرخواهی ژاپن شد