مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 14:252020-11-17سياسي

رسالت بزرگ اهالی قلم در تبیین آموزه های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اهالی قلم در تبیین بدون شائبه آموزه های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی رسالت سنگین و بزرگی به دوش دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در آیین رونمایی از کتاب تبریز در انقلاب اسلامی به روایت عکس و سند با اشاره به هفته کتاب و 26 آبان؛ سالروز آزادی سوسنگرد اظهار داشت: نویسندگان و اهالی فرهنگ و هنر در بازگو کردن وقایع دفاع مقدس و جلوگیری کردن از تحریف آن، واقعیت ها را در تاریخ ماندگار کنند.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: در این کتاب که اسناد تاریخی واقع را بدون تحریف بازگو کرده است؛ نقش علما، خصوصاً نقش محوری آیت الله قاضی طباطبایی که هدایت و رهبری انقلاب را در آذربایجان بر عهده داشت تبیین شده است.

  وی با بیان اینکه آیت الله قاضی منزل شخصی شان را در اختیار جوانان انقلابی قرار داده بودند، ادامه داد: در کتابی به کوشش محقق و نویسنده تبریزی جناب آقای نقیب تهیه شده، نقش بازاریان، مساجد، علما و اقشار مختلف مردم به رشته تحریر درآمده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی و چاپ و نشر آثار قلمی خاطرنشان کرد : برای بررسی فرهنگ یک ملت و یک جامعه سرانه مطالعه آن جامعه مورد ارزیابی قرار میگیرد از این رو باید به مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت بزرگ اهالی قلم در تبیین آموزه های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی

رسالت بزرگ اهالی قلم در تبیین آموزه های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی