مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 15:452020-11-17اقتصادي

متوسط خاموشی برق سالانه 593/25 دقیقه است/رفع افت ولتاژ در ایلام با اجرای طرح چاوش


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: متوسط خاموشی برق ایلام ناشی از حوادث و مشکلات حوزه توزیع سالانه 593/25 دقیقه است که حفظ ولتاژ تحویلی مشترکین در محدوده قابل قبول در سطح شرکت های توزیع در حال اجرا است.

- هادی شیرخانی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: متوسط خاموشی برق ایلام ناشی از حوادث و مشکلات حوزه توزیع سالانه 593/25 دقیقه است.

وی افزود: همچنین میزان خاموشی برق با برنامه فشار متوسط 275/68 دقیقه و خاموشی بی برنامه پایدار فشار متوسط 240/41 دقیقه است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام با اشاره به اجرای طرح چاوش در شرکت توزیع برق ایلام اظهار کرد: با اجرای این طرح توانایی پایش همزمان 95% مشترکین دارای ولتاژ تحولی مناسب و قابل قبول هستند و رفع مشکلات سایر مشترکین همچنین بهبود کیفیت ولتاژ تمامی مشترکین به طرق مختلف در دستور کار است.

وی ادامه داد: طرح چاوش بر پایه چشم انداز اصلاح ولتاژ شبکه های توزیع برق با هدف حفظ ولتاژ تحویلی مشترکین در محدوده قابل قبول در سطح شرکت های توزیع در حال اجرا است و شامل آن دسته از مشترکینی می شود که ولتاژ تحویل آن ها از طریق پرو قابل برداشت است و تضمین کننده سلامت فرآیندهای مختلف در حوزه بهره برداری، مهندسی و خدمات مشترکان از جمله د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوسط خاموشی برق سالانه 593/25 دقیقه است/رفع افت ولتاژ در ایلام با اجرای طرح چاوش

متوسط خاموشی برق سالانه 593/25 دقیقه است/رفع افت ولتاژ در ایلام با اجرای طرح چاوش