مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 23:102020-11-17سياسي

گذراندن واحد مدیریت سوانح و بلایا برای دانشجویان علوم پزشکی اجباری شد


مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت از اجباری شدن گذراندن واحد مدیریت سوانح و بلایا برای دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: این واحد از سال آینده برای همه دانشجویان ارائه خواهد شد.

- گذراندن واحد "مدیریت سوانح و بلایا" برای دانشجویان علوم پزشکی اجباری شد مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت از اجباری شدن گذراندن واحد "مدیریت سوانح و بلایا" برای دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: این واحد از سال آینده برای همه دانشجویان ارائه خواهد شد.

دکتر حسین قنبری در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس بند الف ماده 14 قانون مدیریت بحران که در جلسه علنی مرداد ماه سال 98 در مجلس تصویب و از سوی رییس جمهور ابلاغ شد، وزارت خانه های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش موظف هستند با همکاری جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و سازمان فنی و حرفه ای کشور و بر اساس استانداردهای سازمان نسبت به طراحی و ارائه واحد درسی آمادگی در مقابل حوادث و سوانح در قالب برنامه آموزشی مدارس، دانشگاه ها و موسسات پژوهشی اقدام کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه گذراندن واحد درسی آمادگی در مقابل حوادث و سوانح برای تمامی دانش آموزان و دانشجویان الزامی است؛ تصریح کرد: در همین راستا یکی از مصوبات جلسه اخیر دبیرخانه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذراندن واحد مدیریت سوانح و بلایا برای دانشجویان علوم پزشکی اجباری شد

گذراندن واحد مدیریت سوانح و بلایا برای دانشجویان علوم پزشکی اجباری شد