مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 01:352020-11-17اجتماعي

قوهای مهاجر مهمان طبیعت مازندران شدند


مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت:قوها همه ساله با جمعیت متفاوتی وارد استان می شوند که البته ورود و حضور این گونه از پرندگان بسته به شرایط آب و هوایی دارد.

- کوروس ربیعی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: همه ساله گونه های مختلف پرندگان مهاجر وارد طبیعت مازندران می شوند که ازجمله آن می توان به ورود قوها و حضور آنان در تالاب های استان اشاره کرد.

وی افزود: قوها همه ساله با جمعیت متفاوتی وارد استان می شوند که البته ورود و حضور این گونه از پرندگان بسته به شرایط آب و هوایی دارد.

مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به حضور 20 قوی مهاجر در منطقه سرخرود و ازباران محمودآباد مازندران، اضافه کرد: بسته به شرایط آب و هوایی تعداد قوهای مهاجر در طبیعت مازندران از یک هزار و 500 تا 10هزار متفاوت خواهد بود.

ربیعی با بیان اینکه قوها جز پرندگانی هستند که مهاجرت منظمی ندارند، تصریح کرد: امسال باتوجه به سرمای هوا زودتر وارد طبیعت استان شدند.

وی یادآور شد: جمعیت اصلی قوها باتوجه به وضعیت آب و هوایی تا اواسط آذر ماه وارد استان می شوند.

مسؤول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران  با تاکید بر ممنوعیت شکار، خاطرنشان کرد: باتوجه به حضور پرندگان مهاجر در طبیعت استان مازندر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوهای مهاجر مهمان طبیعت مازندران شدند

قوهای مهاجر مهمان طبیعت مازندران شدند