مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 04:452020-11-18سياسي

آنچه اصولگرایان برای انتخابات 1400 در سر دارند


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: برخلاف ماه های گذشته که اختلاف و تفاوت نظرهای گوناگونی مطرح می شد اکنون کم تر چنین چیزی را در میان اصول گراها و نیروهای انقلابی می بینید.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: برخلاف ماه های گذشته که اختلاف و تفاوت نظرهای گوناگونی مطرح می شد اکنون کم تر چنین چیزی را در میان اصول گراها و نیروهای انقلابی می بینید.

روند خوبی وجود دارد که می توانیم به یک ائتلاف بزرگ دست پیدا کنیم.

حمیدرضا ترقی در گفت وگوبا ایسنا در خصوص استراتژی اصول گرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 اظهار کرد: استراتژی اصول گرایان در انتخابات ریاست جمهوری 1400 در درجه اول کمک به دولت سازی اسلامی متناسب با گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: هدفی که اصول گرایان در این استراتژی دنبال می کنند ایجاد دولت انقلابی و حزب اللهی جوان با روحیه جهادی و کارآمدی اقتصادی، فرهنگی و اقتصادی است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: برنامه یا خط مشی ای که برای رسیدن به این هدف در نظر گرفته اند، در درجه اول اصلاح قانون انتخابات به منظور فراهم کردن بستر مناسب انتخابات در گام دوم انقلاب است که در این اصلاح قانون هم نقش احزاب مقداری پررنگ تر است و هم اشکالات و ضعف هایی که قانون انتخابات دارد برطرف می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه اصولگرایان برای انتخابات 1400 در سر دارند

آنچه اصولگرایان برای انتخابات 1400 در سر دارند