مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 05:202020-11-18اجتماعي

دست به کار شدن خیران و فرهنگیان فریدونکناری برای خرید گوشی و تبلت دانش آموزی


که آمد درب مدارس بسته شد و دانش آموزان را پشت صفحه گوشی و تبلت قرار داد! قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، اقشار متوسط و بالا برای فرزندانشان گوشی یا تبلت برای ورود به شبکه شاد و ادامه تحصیل فراهم کردند، ولی تعدادی از دانش آموزان چه بسا باهوش و علاقه مند به تحصیل در حسرت داشتن گوشی اندروید و تبلت از تحصیل بازماندند.

گفتنی است در  برخی خانواده های دارای چند فرزند یک گوشی برای استفاده از همه اعضای خانواده وجود دارد که این هم برای خودش محرومیتی است! امروز در حالی که حدود دو ماه از بازگشایی مدارس می گذرد هنوز برخی از دانش آموزان استان مازندران گوشی یا تب لت در اختیار ندارند.

یکی از اقدامات مومنانه و بی نظیر در این روزها که رنگ سبزی بر چهره خزان در دفتر نقاشی کودکان محروم می کشد، اهدای تبلت و گوشی به دانش آموزان در حسرت تحصیل است که لبخند بر لبان شان جاری می کند.

  این بار سری به شهرستان فریدونکنار می زنیم تا از اوضاع دانش آموزانی که از امکانات برای ورود به شبکه شاد بهره مند نیستند، آگاه شویم از این به سراغ مدیر آموزش و پرورش این شهر رفته و با او به گفت وگو می پردازیم؛ سید عظیم اسماعیل زاده می گوید؛ پس از راستی آزمایی و اطلاع از تعداد دانش آموزان محروم در تابستان گذشته با راه اندازی پویش مردمی اهدای تبلت و گوشی در فکر حل این مشکل بودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست به کار شدن خیران و فرهنگیان فریدونکناری برای خرید گوشی و تبلت دانش آموزی

دست به کار شدن خیران و فرهنگیان فریدونکناری برای خرید گوشی و تبلت دانش آموزی