مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 05:252020-11-18اقتصادي

افزایش 50 تخت آی سی یو تا 2 ماه آینده در کرمانشاه


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: با پیگیری های صورت گرفته تعداد 50 تخت آی سی یو تا 2 ماه آینده به تخت های بیمارستانی افزوده خواهد شد.

- محمود رضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه صبح امروز در گفتگو با، در حال حاضر تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور و مراکز درمانی در استان با کمبود دستگاه اکسیژن ساز و دستگاه های تنفس مصنوعی مواجه هستند.

وی افزود: خوشبختانه با زحمات مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب و پیگیری های که در وزارت نفت انجام شد، تعداد 13 دستگاه ونتیلاتور در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار گرفت و در بیمارستان های استان به منظور تجهیز تخت های ICU توزیع گردید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: جهت تأمین تجهیزات مورد نیاز هر تخت آی سی یو یک میلیارد تومان هزینه می شود که از آغاز اپیدمی کرونا در استان تعداد 70 تخت آی سی یو در استان راه اندازی شده است و با پیگیری های صورت گرفته تعداد 50 تخت دیگر نیز تا 2 ماه آینده به تخت های آی سی یو در استان افزوده خواهد شد.

مرادی با اشاره به روند صعودی و افزایش موارد بستری کرونا در استان بیان کرد: هم اکنون بیش از نیمی از تخت های آی سی یو در استان کرمانشاه به بیماران کرونا اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 تخت آی سی یو تا 2 ماه آینده در کرمانشاه

افزایش 50 تخت آی سی یو تا 2 ماه آینده در کرمانشاه