مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 06:202020-11-18پزشكي

خدمات دهی به نیازمندان خاش


مدیر خیریه مردمی آبشار عاطفه ها شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: خدمات دهی به نیازمندان این شهرستان در دوران و شرایط دشوار کرونایی از اول سال شروع شده و همچنان با مشارکت خیران تداوم دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر خیریه مردمی آبشار عاطفه ها شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: خدمات دهی به نیازمندان این شهرستان در دوران و شرایط دشوار کرونایی از اول سال شروع شده و همچنان با مشارکت خیران تداوم دارد.

معصومه هوشیار در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: 150 بسته غذایی و معشیتی و 100 بسته گوشت گوسفند و 1500 بسته لوازم التحریر و 10 سری جهیزیه و 80 سری کفش و پوشاک و 200 بسته بهداشتی شامل ماسک، ژل ضدعفونی دست و مایع ضدعفونی سطوح و 15 هزار بیسکویت و 100 قرص نان از اول امسال تاکنون به دلیل وضعیت قرمز کرونا در شهرستان توسط موسسه خیریه مردمی آبشار عاطفه ها شهرستان خاش بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شده است.

وی اظهارکرد: حاشیه نشینان و افراد کارتن خواب و مردم روستایی و عشایری کپرنشین به شدت احتیاج به مساعدت دارند، بنابراین از دولتمردان و جامعه ارزشمند خیران و گروه های جهادی انتظار می رود به یاری مستمندان بشتابند.

هوشیار افزود: در دوره قرنطینه کرونایی که کسب و کارها تعطیل می شوند، بایستی برای حل مشکلات آسیب دیدگان تدبیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی به نیازمندان خاش

خدمات دهی به نیازمندان خاش