مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-18بين الملل

اشغالگران آمریکایی باید به طور کامل خاک عراق را ترک کنند


رییس شورای سیاسی جنبش مقاومت «نجباء» عراق با انتشار یک پست توییتری اعلام کرد: اشغالگران آمریکایی باید به طور کامل خاک عراق را ترک کنند.

- رییس شورای سیاسی جنبش مقاومت نجباء عراق با انتشار یک پست توییتری اعلام کرد: اشغالگران آمریکایی باید به طور کامل خاک عراق را ترک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی جنبش نجباء، شیخ علی الاسدی رییس شورای سیاسی این جنبش به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی در خصوص تصمیم برای کاهش نیروهای نظامی در عراق واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی با انتشار یک پست توییتری نوشت: کاستن از عدد اشغالگران آمریکایی حاضر در عراق، در محاسبات واقعی ما جایگاه قابل اعتنایی ندارد؛ آنچه در این محاسبات برای ما اهمیت دارد، دیدن خروج آخرین نظامی اشغالگر از سرزمین مان است.

شیخ علی الاسدی با اشاره به تلاش برخی برای توجیه حضور اشغالگران، ادامه داد: هرقدر دیگران بکوشند که حقیقت را وارونه جلوه دهند، دست های اشغالگران آغشته به خون شهدای ما باقی خواهد ماند.

وی ضمن تأکید بر اینکه عراقی ها هیچ گاه از گرفتن حق خود عاجز نبوده اند تا اشغالگران با کاهش تعداد نظامیان شان بر سر آن ها منت بگذارند، افزود: اشغالگران را نصیحت می کنیم که به خروج نظامیان خود سرعت ببخشند تا مسیر تحولات به بن بست نینجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشغالگران آمریکایی باید به طور کامل خاک عراق را ترک کنند

اشغالگران آمریکایی باید به طور کامل خاک عراق را ترک کنند