مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-18بين الملل

دورکاری، انزوا و نژادپرستی را تشدید می کند


پلیس انگلیس امروز (چهارشنبه) هشدار داد، پاندمی ویروس کرونا و انزوای اجتماعی یک طوفان تمام عیار است که جوانان بیشتری را در برابر افراطی شدن آسیب پذیر می سازد.

- پلیس انگلیس امروز (چهارشنبه) هشدار داد، پاندمی ویروس کرونا و انزوای اجتماعی یک "طوفان تمام عیار" است که جوانان بیشتری را در برابر افراطی شدن آسیب پذیر می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، نیل باسو ، رییس بخش پلیس ضد تروریسم بریتانیا گفت: طی چند سال اخیر افزایش شدیدی در موارد افراطی در فضای مجازی وجود داشته است و کووید 19 بدان معناست که افراد آسیب پذیر زمان بیشتری را در انزوا و در فضای مجازی و با عوامل محافظتی کمتری که مدرسه، کار، دوستان و خانواده می توانند فراهم کنند، سپری می کنند.

وی افزود: به نظر من این یک طوفان تمام عیار است؛ طوفانی که ما نمی توانی آن را پیش بینی کنیم و تاثیرات آنها چند سال بعد حس خواهیم کرد.

به عنوان احتیاط پس از حملات اخیر در فرانسه و اتریش، سطح تهدید تروریستی بریتانیا اوایل ماه جاری میلادی به سطح شدید افزایش یافت.

این تغییر بدان معناست که در حال حاضر احتمال وقوع یک حمله بسیار بالا است.

پلیس ضد تروریسم بریتانیا اعلام کرد، طی 18 ماه تا پایان ژوئن سال جاری میلادی، 17 جوان و نوجوان که برخی از آنها تنها 14 سال سن داشتند در ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورکاری، انزوا و نژادپرستی را تشدید می کند

دورکاری، انزوا و نژادپرستی را تشدید می کند