مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 08:402020-11-18بين الملل

تعلیق کوربین از حزب کارگر انگلیس رفع شد


حزب کارگر انگلیس تعلیق عضویت رهبر سابق این حزب به اتهام دفاع از تفکرات ضدیهودی را برطرف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب کارگر انگلیس سه شنبه شب تعلیق عضویت جرمی کوربین رهبر سابق این حزب را برطرف کرد.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز ، کمیته اجرایی حزب کارگر با برگزاری جلسه ای تصمیم گرفت با توجه به بیانیه جدید کوربین درباره آنچه افکار ضدیهودی در این حزب نامیده شده، تعلیق او از این حزب را رفع کند.

در آمریکا و اروپا، لابی صهیونیسم هرگونه انتقاد از رژیم صهیونیستی و سیاست های تل آویو را عامدانه به ضد یهودی بودن متهم می کند تا صاحب انتقاد را راحت تر تحت فشار قرار بدهد.

حزب کارگر انگلیس در زمان رهبری کوربین حامی حقوق فلسطینی ها بوده و بارها نسبت به جنایات صهیونست ها بر علیه آن ها اعتراض کرده بود اما تحت حملات شدید و اتهاماتی درخصوص اتخاذ مواضع ضد یهودی قرار گرفت.

کمیسیون برابری و حقوق و بشر در انگلیس سه هفته پیش در گزارشی آورده بود حزب کارگر در مبارزه علیه گسترش تفکرات ضد یهودی ناتوان بوده و از قوانین تخطی کرده است.

کوربین که تا فروردین امسال رهبری این حزب را بر عهده داشت، در بیانیه ای علیه این گزارش نوشت: وجود یک فرد ضد یهود [در حزب کارگر] نیز زیاد است اما [در این گزارش] ابعاد مسئله به طور چشمگیری به خاطر اهداف س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق کوربین از حزب کارگر انگلیس رفع شد

تعلیق کوربین از حزب کارگر انگلیس رفع شد