مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 08:452020-11-18سياسي

جزییات حق بیمه پرداختی روستاییان برای بیمه شدن


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر درباره طرح پوشش بیمه ای یک میلیون و 440 هزار نفر از روستاییان و عشایر فاقد بیمه توضیحاتی ارایه کرد.

  - مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر درباره طرح پوشش بیمه ای یک میلیون و 440 هزار نفر از روستاییان و عشایر فاقد بیمه توضیحاتی ارایه کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی شیرکانی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهار کرد: مطابق با اصل 29 قانون اساسی، بیمه اجتماعی برای همه مردم یک حقی در نظر گرفته که در قانون نیز به این موضوع تصریح شده؛ ما بیمه های اجتماعی گوناگونی در کشور داریم و اغلب بیمه هایی که داریم متصل به شغل هستند.

وی ادامه داد: اما بیمه ای برای کسانی که شاغل نیستند و یا به نوعی برای غیرمزدبگیران در کشور نداشته ایم، اما با تدبیری که در 15 سال پیش اندیشیده شد، جامعه ای از کشور که روستاییان و عشایر هستند توانستند از خدمات بیمه اجتماعی برخوردار شوند.

شیرکانی با بیان اینکه صندوق بیمه روستاییان و عشایر در طول عمر 15 ساله خود بالغ بر یک میلیون و 300 هزار نفر عضو فعال دارد، گفت: افرادی که تاکنون در این صندوق عضو شده اند بالغ بر 2 میلیون نفر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حق بیمه پرداختی روستاییان برای بیمه شدن

جزییات حق بیمه پرداختی روستاییان برای بیمه شدن