مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-18اقتصادي

روزانه 5 میلیون ماسک در البرز تولید می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: 15 کارخانه تولیدکننده ماسک در استان شکل گرفته که روزانه 5 میلیون عدد ماسک تولید می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازطی اسفند ماه سال قبل در استان با کمبود ماسک و ژل ضدعفونی مواجه بودیم، تصریح کرد: تنها دو تولیدکننده ژل و یک تولیدکننده ماسک در استان داشتیم که روزی 100 هزار ماسک و 4 هزار ژل ضدعفونی تولید می شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز عنوان کرد: در حال حاضر با هماهنگی واحدهای بهداشتی و آرایشی مستقر در تمام شهرک های صنعتی استان البرز، خطوط تولید آنها از مواد آرایشی و بهداشتی به تولید ژل تبدیل شد، به صورتی که دو کارخانه تولید ژل ضدعفونی کننده به 35 کارخانه ارتقا یافت.

فعالیت 15 کارخانه تولید ماسک در البرز وی با اشاره به اینکه تنها یک کارخانه تولید ماسک در استان البرز داشتیم، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز استان 15 کارخانه تولیدکننده ماسک در استان شکل گرفت که در حال حاضر روزانه 5 میلیون عدد ماسک در شهرک های صنعتی استان البرز تولید می شود.

ربیعی با اشاره به اینکه در گذشته صدور جواز تأسیس برای تولیدکنندگان سه ماه به طول می انجامید، گفت: در حال حاضر به منظور تسهیل در فعالیت تولیدکننده این جواز یک روزه صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 5 میلیون ماسک در البرز تولید می شود

روزانه 5 میلیون ماسک در البرز تولید می شود