مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 09:502020-11-18دانش

جزییات پذیرش دانشجوی ارشد بدون آزمون دانشگاه تهران


دانشگاه تهران پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته (بدون آزمون - استعداد درخشان) برای سال تحصیلی 1401-1400 را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه تهران در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آیین‌نامه‌های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مصوبات شورای آموزشی دانشگاه، برای سال تحصیلی 1401-1400 از بین دانشجویان ورودی سال 1396 که جزو پانزده درصد برتر دانشگاه تهران و یا دانشگاه‌های مشمول این فراخوان باشند، در کلیه رشته‌هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد به صورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوط دانشجو می‌پذیرد.

بر این اساس، متقاضیان از اول تا 20 آذر فرصت دارند در صورت احراز شرایط نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس http://ems1.

ut.

ac.

ir/ قسمت داوطلبان استعداد درخشان و سپس انتخاب عنوان پذیرش‬ اقدام کنند.

بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه تهران، استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان؛ نمرات بی اثر شده در رتبه بندی دانشجو ترتیب اثر داده می‌شود.

درخواست متقاضی صرفا در دانشکده‌ای بررسی می‌شود که در ثبت‌نام اینترنتی انتخاب کرده است و به تشخیص دانشگاه مرتبط با رشته تحص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پذیرش دانشجوی ارشد بدون آزمون دانشگاه تهران

جزییات پذیرش دانشجوی ارشد بدون آزمون دانشگاه تهران