مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 13:202020-11-18اجتماعي

سقفی برای محرمان/منادیان فتح، فاتح قلب محرومان


گروه منادیان فتح با کمک خیرین در روستاهای محروم زنجان، اقدام به احداث خانه به نیازمندان می کنند و در روزهای سخت در کنار مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ایران اسلامی در سال های اخیر با مشکلات و حوادث متعددی مواجه بود، از زلزله کرمانشاه تا سیل در جنوب و گلستان و شیوع ویروس کرونا از جمله حوادثی بود که نشان داد ایرانی ها برای یاری و گرفتن از دست همنوعان خود از یکدیگر سبقت می گیرند.

یکی از اقشاری که در سال های اخیر کارنامه خوبی از فعالیت های خود بر جای گذاشته، گروه های جهادی است، جوانانی که با فرمان رهبری پای کار آمده و هر کجا که نیاز بود، دست مردم و مسؤولان را گرفته اند.

حضور در میدان عمل در سال های گذشته، موجب افزایش علاقه مردم به اطلاع از فعالیت های این گروه ها و جذب و گرفتن گوشه ای از کار است.

گروه جهادی منادیان فتح در استان زنجان یکی از این گروه ها است که در سال های اخیر هر کجا لازم بوده حضور پیدا کرده و به یاری محرومان و آسیب دیدگان اقدام کرده اند.

به همین منظور گفت وگویی با بهزاد طارمی مسؤول گروه جهادی منادیان فتح داریم و وی از فعالیت این گروه می گوید.

  بهزاد طارمی: گروه منادیان فتح متشکل از 70 عضو برادر و بیش از 40 عضو خواهر است، این گروه جهادی با تلفیق دو گروه جهادی و طلبه به نام های بقیه الله و بقیه الله اعظم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقفی برای محرمان/منادیان فتح، فاتح قلب محرومان

سقفی برای محرمان/منادیان فتح، فاتح قلب محرومان