مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 15:302020-11-18سياسي

رسانه های معاند پرونده های مفاسد را با نگرش منفی منتشر می کنند


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: رسانه های دشمن اقدامات موثر قوه قضاییه در پرونده های مفاسد را با نگرش منفی منتشر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر گروسی روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه و عدالت افزود: برگزاری جشنواره رسانه و عدالت بسیار مهم و ارزشمند و در نوع خود کار بی نظیری بود خصوص در این زمان که هجمه های عظیمی بر اقدامات دستگاه قضایی که موجب امید و نشاط در بین مردم شده از سوی رسانه های معاند صورت می گیرد.

وی ادامه داد: قوه قضاییه امروز با اقدامات خود برای گشودن گره های مختلف در کنار مردم و مسئولان با تکیه بر قانون ایستاده و انجام وظیفه می کند به همین دلیل برابر نظر سنجی های انجام گرفته، امروز سطح رضایت مندی از قوه قضاییه در یک سطح خوب قرار دارد.

گروسی افزود: امروز دشمن اقدامات مثبت قوه قضاییه را که در جهت استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد را بر نمی تابد و تلاش می کند با جنگ رسانه ای این تلاش ها و اقدامات را کم ارزش نشان دهد خصوص اقدامات دستگاه قضاء در مبارزه با مفسدان ولی با هوشیاری مردم و رسانه های انقلابی، خصوصاً رسانه ملی تمام اقدامات دشمنان را نقش بر آب می کند و اگر رسانه ها قوی و در عرصه باشند همه مدیران تلاش می کنند که به خوبی خدمت رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های معاند پرونده های مفاسد را با نگرش منفی منتشر می کنند

رسانه های معاند پرونده های مفاسد را با نگرش منفی منتشر می کنند