مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 21:152020-11-18پزشكي

حدود 76 درصد مردم قم ماسک می زنند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از افزایش دو درصدی استفاده از ماسک در بین مردم قم در هفته اخیر و رسیدن این عدد به 76 درصد خبر داد.

- سیامک محبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به رتبه بیستم قم در بین استان های کشور در زمینه بستری و مرگ و میر یی روندی افزایشی و حتی با شیب تند دارند که نشان از وضعیت نامناسب  و قرمز در اکثر نقاط کشور دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین عنوان کرد: گزارش نظارت های دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت قم بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی در سطح استان و در هفته اخیر نشان می دهد پایانه های مسافربری برون شهری و نانوایی ها به ترتیب با امتیاز 33 و 52 از 100، کمترین نمره را در ارزیابی رعایت شیوه نامه های بهداشتی کسب کرده اند.

وی افزود: دفاتر پیشخوان، صنایع، جایگاه های سوخت و سی اِن جی، آرامستان ها، مراکز معاینه فنی، پایانه های مسافربری درون شهری، مراکز نگهداری سالمندان، زندان ها، مجتمع های خرید و پاساژها، آرایشگاه ها، بستنی فروشی ها، دفاتر اسناد رسمی، دفاتر ازدواج، داروخانه ها، مطب ها، بیمارستان ها و مراکز جراحی محدود و همچنین سالن های ورزشی از جمله مواردی هستند که نمرات ارزیابی آنان کمتر از نمره 75 از 100 بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 76 درصد مردم قم ماسک می زنند

حدود 76 درصد مردم قم ماسک می زنند