مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-19سياسي

پروژه های فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود افتتاح شد


سه پروژه شامل بهسازی ترمینال و ایرتاکسی، توسعه ترمینال و باند فرودگاه و جایگاه سوخت فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین بهره برداری از پروژه های بین المللی شهدای شاهرود صبح پنج شنبه با حضور مسئولان و همچنین با حضور ویدئوکنفرانسی حسن روحانی رییس جمهور ایران اسلامی شامل بهسازی ترمینال، عوامل پروازی و ایرتاکسی و همچنین جایگاه سوخت به بهره برداری رسید.

این مراسم همزمان با افتتاح پروژه های فرودگاهی کشور شامل فرودگاه مشهد، گرگان، اصفهان و تبریز در حالی برگزار شد که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی از حضور مردم و همچنین دیگر مسئولان شهرستانی و استانی جلوگیری شده بود.

مجموع اعتبارات صرف شده برای پروژه های تجهیز فرودگاهی بیش از 840 میلیارد تومان برآورد شده است.

تجهیز و ساخت جایگاه سوخت بین المللی شهدای شاهرود با اعتبار چهار میلیارد تومان از طریق کمک های کمیته مردمی فرودگاه و اعتبارات شرکت نفت یکی از طرح های قابل بهره برداری است، همچنین تطویل باند فرودگاه برای نشست هواپیماهای پهن پیکر و بهسازی و توسعه ترمینال مسافر از جمله طرح های دیگر اجرا شده در این فرودگاه است که امروز به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود افتتاح شد

پروژه های فرودگاه بین المللی شهدای شاهرود افتتاح شد