مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 08:452020-11-19سياسي

بازدید رییس جهاددانشگاهی از پروژه برج فناوری کرمانشاه


رییس جهاددانشگاهی روند پیشرفت پروژه برج فناوری استان کرمانشاه را مطلوب دانست و ابراز امیدواری کرد این پروژه سال آینده بطور کامل افتتاح شود.

- بازدید رییس جهاددانشگاهی از پروژه "برج فناوری" کرمانشاه ایسنا/کرمانشاه رییس جهاددانشگاهی روند پیشرفت پروژه برج فناوری استان کرمانشاه را مطلوب دانست و ابراز امیدواری کرد این پروژه سال آینده بطور کامل افتتاح شود.

دکتر حمیدرضا طیبی در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه برج فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه این پروژه از مدرن ترین ساختمانهای علم و فناوری کشور است، گفت: بخشی از اعتبارات این پروژه از منابع جهاددانشگاهی و بخشی نیز از اعتبارات استان تامین شده است، همچنین معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری هم حمایت مالی خوبی از این پروژه داشته و اکنون پروژه از سرعت خوبی برخوردار است و کار خوب جلو می رود.

طیبی با بیان اینکه قرار است این پروژه در دو فاز اجرایی شود، عنوان کرد: قول داده ایم فاز اول پروژه تا آخر آذر ماه افتتاح شود و بر این مبنا هر ماه در سفر به این استان روند پروژه را بررسی می کنم، البته بحث کرونا و همچنین ورود به فصل سرما تا حدودی بر روند کار تاثیر گذاشته، از سوی دیگر بازار ما هنوز یک بازار ملتهب است و همین امر تامین مواد اولیه تجهیزات را با مشکل مواجه می کند، با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس جهاددانشگاهی از پروژه برج فناوری کرمانشاه

بازدید رییس جهاددانشگاهی از پروژه برج فناوری کرمانشاه