مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-19اقتصادي

تأکید استاندار بر راه اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال تا پایان سال


به گفته استاندار گیلان 10 درصد از واحدهای نیمه فعال و غیرفعال و نیز 30 درصد از واحدهای تولیدی تملک شده از سوی بانک ها باید بر اساس اولویت و با پیگیری جدی تا پایان سال جاری به چرخه تولید بازگردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع پیش از ظهر امروز در نشست با فرمانداران در سالن اجتماعات استانداری با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی مردم و تکریم ارباب رجوع یک ضرورت برای مدیران است، اظهار کرد: تکریم مردم صرفاً در گفتار محدود نمی شود بلکه با بازدیدهای سرزده و بررسی شکایت های مردمی و به دوراز هر اقدام احساسی و جانب داری، باید تجلی پیدا کند.

وی حفظ امنیت و آرامش اجتماعی را مهم ترین اولویت فرمانداران عنوان کرد و گفت: در تأمین امنیت و آرامش هیچ عاملی مهم تر از مردم وجود ندارد و آنان از مجموعه های مدیریتی؛ خدمت خالصانه، تکریم و گره گشایی از مشکلات را انتظار دارند.

استاندار گیلان ایجاد پویایی، نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه را یک اصل بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: با توجه به اینکه در برابر مردم وظیفه انسانی، شرعی، قانونی و اخلاقی داریم؛ باید در جهت تقویت اعتماد عمومی و ارتقای شاخص های سرمایه اجتماعی در پیگیری امور با تلاشی مجدانه اهتمام ورزیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید استاندار بر راه اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال تا پایان سال

تأکید استاندار بر راه اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال تا پایان سال