مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 11:202020-11-19ورزشي

شاهین عامری به دنبال صعود به لیگ یک


در تمامی تیم های که حضور داشتم به دنبال صعود به مرحله بالاتر بودم و با تلاش بازیکن شاهین و حمایت مسئولین به این مهم خواهیم رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، تیم فوتبال شاهین بندر عامری یکی از نمایندگان استان در لیگ دسته دوم کشور در حال آماده سازی برای حضور در این رقابت ها است که عباس عزیزی در خصوص آخرین وضعیت این تیم در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سه هفته است که تمرینات را شروع کردیم و دو مرحله بدن سازی داشتیم که در مجموع 70 درصد به شرایط مسابقه نزدیک شدیم.

سرمربی شاهین در خصوص عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات هم اظهار داشت: ما به دنبال نفرات باکیفیت هستیم و در روزهای گذشته چهار بازیکن به ما اضافه شده اند و دو نفر دیگر نیز به این جمع اضافه خواهند شد و از بازیکنان جذب شده راضی هستم.

عزیزی در خصوص مشکلات مالی در جذب بازیکنان جدید هم بیان کرد: ما تقریباً 80 درصد از زمان را از دست دادیم و قطعاً بازیکنان خوب منتظر تیم ها نخواهند ماند و تیم جدید خود را انتخاب خواهند کرد ولی در مجموع از شرایط تیم در جذب بازیکن راضی هستم.

وی با تأکید برای اینکه تمام اهدافمان صعود به لیگ یک خواهد بود گفت: فلسفه فوتبالم فقط صعود خواهد بود و این هدف را در همه تیم های که حضور داشتم دنبال کرده ام و در این مورد تمام تلاشمان را خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهین عامری به دنبال صعود به لیگ یک

شاهین عامری به دنبال صعود به لیگ یک