مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 11:402020-11-19حوادث

جزییات طرح محدودیت های ترافیکی هرمزگان از یکم آذرماه اعلام شد


رییس پلیس راهور استان با اشاره به اعمال طرح محدودیت های ترافیکی از یکم آذرماه در مبادی ورودی استان و شهرهای نارنجی و قرمز گفت: ورود و خروج وسیله نقلیه غیر بومی به شهرهای با وضعیت نارنجی وقرمز ممنوع و متناسب با کد اعلامی اعمال قانون می شوند.

- ایسنا/هرمزگان رییس پلیس راهور استان با اشاره به اعمال طرح محدودیت های ترافیکی از یکم آذرماه در مبادی ورودی استان و شهرهای نارنجی و قرمز گفت: ورود و خروج وسیله نقلیه غیر بومی به شهرهای با وضعیت نارنجی وقرمز ممنوع و متناسب با کد اعلامی اعمال قانون می شوند.

سرهنگ مجید صالح پور صبح امروز(29 آبان ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح محدودیت های ترافیکی از یکم آذرماه ، بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا از شنبه یکم آذر ماه طرح محدودیت های ترافیکی برای خودروهای پلاک غیربومی در مناطق نارنجی و قرمز اعمال می شود.

وی افزود: برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا شهرستان های بندرعباس، بستک، حاجی آباد، خمیر، رودان، قشم در وضعیت قرمز و نارنجی می باشند که ممنوعیت تردد در آنها اعمال می شود.

سرهنگ صالح پور تصریح کرد: در صورت ورود خودرو های شخصی با پلاک غیربومی به شهر های نارنجی در هر24 ساعت مبلغ 500هزار تومان اعمال قانون می شوند و در صورت ورود خودرو های با پلاکی غیر بومی به شهرهای قرمز درهر 24 ساعت مبلغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح محدودیت های ترافیکی هرمزگان از یکم آذرماه اعلام شد

جزییات طرح محدودیت های ترافیکی هرمزگان از یکم آذرماه اعلام شد